Investeer in je relaties en bouw aan de toekomst
Soms is het inplannen van een afspraak met een opdrachtgever niet eenvoudig. Geen tijd, geen prioriteit, geen noodzaak. Toch kan zo’n gesprek over de toekomst beide partijen veel goeds opleveren. Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder, constateert Sebastiaan de Ruiter in deze blog.
Je merk bewaken met AI, toekomstmuziek of dichterbij dan je denkt?
Wij houden van werken aan nieuwe oplossingen, werken met nieuwe technieken en toekomstdenken. Nick over de mogelijke rol van AI bij merkbewaking.
Digital Asset Management, wat is het nou eigenlijk?
Dat niet voor iedereen helder is wat digital asset management is, bleek wel toen mij tijdens mijn vakantie gevraagd werd naar mijn werk. Herkenbaar?
De wereld een stukje empathischer? Wij zijn voor
Langzamerhand begint de wereld er weer een beetje uit te zien zoals we haar kenden van voor het coronavirus. Tegelijkertijd is er veel veranderd.
Gooi je de handdoek in de ring of ga je voor de tweede ronde
Voorzichtig beginnen er weer dingen te gebeuren in het bedrijfsleven. Als we nu de uitdaging aannemen, kunnen we er nog een mooie 2e helft van 2020 van maken.
Consistent communiceren via alle kanalen? Zo doe je dat!
Je merk is als een kind, je merkcontent als zijn of haar bouwstenen. Hoe goed je daar ook mee omgaat, voor je het weet gaat het mis. Daar is een oplossing voor.
Zoek je een opslagplaats of een opbergsysteem?
Laatst sprak ik een marketingmanager die een manier zocht om merkgerelateerde content te delen. Ze vroeg zich af of Dropbox niet afdoende is. En waarom ook niet?
Past jouw content nog bij de wereld van morgen?
Neem eens de tijd om je content onder de loep te nemen. Want bouwen aan je merk is nu belangrijker dan ooit.
Sudder je voort of bereid je je voor op een zonnige toekomst?
Je merkcontent beheren op afstand kan een uitdaging zijn. Wacht je liever af wat de toekomst brengt? Of zorg je dat je fit bent voor een zonniger toekomst?
Zo bewaak je ook je merk op afstand
Wie kan, werkt thuis op dit moment. Gelukkig zijn er genoeg tools om met je collega’s en klanten in contact te blijven. Maar wat doe je met je merkcontent?
De grondige voorbereiding heeft ons goed geholpen
Het oude DAM-systeem van Grolsch was drastisch aan vervanging toe. Manon Veldman, Marketing Resources Grolsch, ging op zoek naar een toekomstbestendig systeem.
User-generated content? Denk aan je quitclaims
User-generated content is steeds populairder. Een foto van een blije gebruiker van je product is van onbetaalbaar. Denk daarbij wel na over het portretrecht.