Brandmanagement, wat is het en wat moet ik ermee?
Alleen als je branding consistent is, blijft je doelgroep jouw merk begrijpen en herkennen. Brandmanagement draagt daaraan bij.
Hoe creëer ik een centrale plek waar alles staat?
Stop met het eindeloos toevoegen van bestanden aan je mappenstructuur en begin met structuur toe te voegen aan je bestanden.
Zo maak je je merk super herkenbaar
Je weet dat de herkenbaarheid van je merk extreem belangrijk is. Maar hoe krijg je dat zo efficiënt mogelijk voor elkaar? Brand Management Software - Comrads Solutions
Hoe weet mijn team wanneer we welk beeld gebruiken?
Door zelf het goede voorbeeld te geven en je content te gaan delen, zet je je team aan tot het creëren van de ultieme DAM-omgeving en een efficiënt en consistent Brand Management-proces.
Laat je inspireren door het geheim van Hof van Saksen
Over het belang van de menselijke factor in de jungle aan marketingtermen.
Automatiseer je content, begin vandaag
Er is geen accountant meer die nog op een telraam werkt, waarom is contentdistributie dan nog lang niet overal al geautomatiseerd?
Samenwerken als afstand gewenst is. Het kan!
Met de nodige tijd en aandacht van twee kanten, kun je ook online tot een mooie samenwerking komen.
Nieuwe huisstijl? Vergeet de roll-out niet!
Als je de roll-out van je rebranding niet goed regelt, belandt jouw nieuwe huisstijl in het Museum der Mislukkingen, net naast de Video 2000 van Philips. Zorg voor een soepel rebranding proces met de Brand Management oplossingen van Comrads om je rebranded content te coördineren en succesvol uit te rollen.
Zo neemt je DAM-systeem je werk uit handen
Heb je controle en grip op je bestanden, je corporate identity en je merkconsistentie? Dan is het nu tijd voor de volgende stap.
‘Heb ik écht een DAM-systeem nodig?’
Als je bestanden deelt via Dropbox, OneDrive of WeTransfer mis je niet alleen structuur, het kan ook – onbedoeld – heel onveilig zijn.
Zijn jouw digital assets nog steeds een chaos?
Je merkidentiteit is als het DNA van je business. Dat moet je koesteren. Misschien is nu de juiste tijd om het anders aan te pakken?
De toegevoegde waarde van een Brand Portal
De samenwerking tussen Comrads en Atos begon in 2004. Inmiddels voert Atos een divers portfolio van merken in maar liefst 73 landen. Dankzij de oplossingen van Comrads kan Atos in deze dynamiek toch consistent blijven communiceren.