Zo maakt technologie contentcreatie makkelijk
Het maken van content is niet altijd makkelijk. Technologie kan het proces stroomlijnen en vereenvoudigen.
Twintig jaar brandmanagement, wat is er veranderd?
Digitalisering, het aantal kanalen, maar ook de veranderende consumentenvoorkeuren zorgen voor toenemende complexiteit.
Zo krijg je het merkgevoel bij je personeel
Hoe geweldig je merk ook is, als je personeel je merkgevoel niet uitdraagt, zullen je klanten er uiteindelijk ook niet in geloven.
2023, een jaar van zoeken of een jaar van vinden?
Al is jouw marketingteam maar 10% van de tijd bezig met het zoeken naar de juiste zaken, dan is het tijd voor actie.
Flexibele software die past bij je merk
In deze blog vertelt Sebastiaan waarom een standaardoplossing met ruimte voor klantspecifieke configuraties veel organisaties helpt.
‘Comrads maakt marketingautomation heel tastbaar’
Nerea Zwaan kan inmiddels terugkijken op vijf leerzame stagemaanden bij Comrads. In dit artikel haar inzichten en mooiste leermomenten.
Veilige hosting, daar hangt een prijskaartje aan
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter over het belang van écht veilige hosting en wat daarbij komt kijken.
De winst van een DAM-systeem
In deze blog kijkt Sebastiaan de Ruiter naar de winstpunten van een DAM-systeem, die niet per se allemaal in geld zijn uit te drukken.
DAM een wondermiddel? Niet als je je werkwijze niet aanpast
Een DAM-systeem is geen wondermiddel. Het gaat je niet verder helpen als je geen verandering aanbrengt in je werkwijze.
Is het een tag of is het een keyword?
In deze blog legt Sebastiaan de Ruiter uit wat het verschil is tussen tags en keywords.
Zo helpt Digital Asset Management je socialmediamarketing
Om de juiste content op het juiste moment op het juiste kanaal te posten, dat is hard werken. Er zijn tools die je daarbij ondersteunen.
Zo maak je contentcreatie schaalbaar
Vandaag de dag staat je merk 24/7 aan. In deze blog geven we je tips om je online contentcreatie schaalbaar te maken.