Weg met stress. Zo houd je grip op je marketingcampagnes
🧘♂️ Marketing kan een behoorlijk stressvolle aangelegenheid zijn. Marketingautomation helpt je stress te verminderen.
Bouw aan een sterk merk met inclusieve marketing
In deze blog deelt Sebastiaan zijn gedachten over de impact van inclusiviteit in marketing en hoe het je helpt aan een sterk merkverhaal.
‘Een DAM-systeem is veel meer dan een veredelde Google Drive’
Ontdek hoe Jarno Bakker als parttime developer bij Comrads begon en nu als lead developer werkt. Jarno over de kracht van een DAM-systeem.
Zo haal je wél je deadlines
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter hoe je deadlines wél haalt, met meer gemak, efficiëntie en gemoedsrust
Sarah: ‘Het DAM-systeem van Comrads werkt heel intuïtief’
Lees hoe Bron Jewelry hun visuele content beheert met het DAM-systeem van Comrads.
Hoe kunstmatige intelligentie de marketingwereld verandert
Ontdek hoe AI jouw marketing naar nieuwe hoogten kan brengen en waar je op moet letten!
Marketingautomatisering met PAM: Het geheim voor efficiënt vooruitwerken in productgedreven organisaties
💼💡 Efficiënter werken als marketeer met een geavanceerde PAM-module. Ontdek het waardevolle geheim wapen voor productmarketeers!
‘Afbeeldingen downloaden? Je kreeg een cd’tje per post!’
Henk is senior projectmanager bij Comrads en vormt hij de schakel tussen klant en technologie. In deze blog: wat Comrads zo uniek maakt.
Storytelling en marketingautomation. Dit moet je weten
Lees in deze blog hoe een DAM-systeem je helpt om een sterk merkverhaal te creëren.
Hoe beheer je de auteursrechten en licenties van je digitale assets?
In deze blog bespreekt Sebastiaan hoe een DAM-systeem zorgt voor efficiëntie en gemoedsrust bij het beheren van licenties en rechten.
Het belang van kleur in je merkidentiteit
In deze blog bespreekt Sebastiaan de Ruiter de waarden van kleur en het belang van kleur in je merkidentiteit.
Brandmanagement. Zo krijg je weer structuur in de chaos
Een sterk merk brengt je onderscheidend vermogen. Toch hebben veel organisaties moeite al hun merkelementen goed te organiseren.