Brand Portal Software
Maak van je huisstijlbeheer een interactieve merkbeleving!
Vervang je traditionele huisstijlhandboek en maak gebruik van een digitale hub voor al je merkelementen, brand assets en huisstijlrichtlijnen. Deel deze eenvoudig met al je collega's, stakeholders en (externe) partners en breng je merk tot leven. Met de Brand Portal oplossing van Comrads communiceer je jouw merk op een consistente manier, zodat iedereen werkt aan een eenduidige en sterke merkidentiteit.
Toonaangevende merken werken dagelijks met Comrads
Wat is een Brand Portal?
De Brand Portal module van Comrads is een complete Brand Guidelines oplossing voor het efficiënt beheren, communiceren en delen van al je merkelementen zoals logo’s, fonts, kleuren en richtlijnen. Het is een interactief cloud-gebaseerd brand book, waarin alle actuele merkbestanden samenkomen, zowel visueel als tekstueel. Collega’s, stakeholders en (externe) partners krijgen op dit online platform de mogelijkheid om elkaar te informeren, te faciliteren en te inspireren. Gecombineerd met onze Digital & Print Templates module kunnen diverse ontwerpen en merkdragers zoals posters, (e)banners, social media posts of flyers automatisch worden opgemaakt, uiteraard geheel volgens de huisstijlrichtlijnen.
Voor wie is een Brand Portal?
Een Brand Portal is geschikt voor alle bedrijven en marketingbureaus waarbij Brand Management hoog in het vaandel staat. Door het eenvoudig delen van merkinformatie, branding guidelines en merkelementen met collega’s, bureaus en (externe) partners kunnen bedrijven op een efficiënte manier samenwerken met bijvoorbeeld lokale kantoren, designers, copywriters en leveranciers. Dit maakt het een geschikte oplossing voor zowel middelgrote als corporate bedrijven.
Effectieve branding voor je bedrijf
Wil je jouw merk onderscheiden en differentiëren op de markt? Door middel van Brand Management kan je jouw merkelementen beheren en bewaken. Een overzichtelijk brand book is daarbij essentieel.
Onze Brand Portal module, die geïntegreerd is met onze Digital Asset Management (DAM) oplossing , draagt bij aan de merkconsistentie en merkbeleving en is daarom een belangrijk onderdeel voor de branding van jouw bedrijf.
De voordelen van een Brand Portal
Succesvolle Brand Guidelines
Door een cloud-gebaseerd huisstijlhandboek breng je alle merkinformatie en brand assets overzichtelijk bij elkaar. Deze informatie kan worden geüpdatet door de admin-user, waardoor alle betrokkenen op de hoogte zijn van de laatste versies en je merk consistent wordt gecommuniceerd. Door het eenvoudig zoeken en vinden van merkbestanden bespaar je tijd en voorkom je huisstijlversnippering. Elimineer daarnaast repetitieve taken en stimuleer hergebruik van succesvolle merkmaterialen en (lokale) initiatieven. Zo profiteer je optimaal van je best-practices en campagnes.
Creëer een merkbeleving
Een Brand Portal functioneert niet alleen als een online brand book, maar ook als een interactief platform waar zowel interne als externe gebruikers merk ideeën kunnen uitwisselen en elkaar kunnen inspireren. Denk aan best-practices, blogs of nieuwe merk ideeën. Door de portal te combineren met de Marketing Workflow module kan de brandmanager zien of alles volgens de huisstijlrichtlijnen verloopt en of de juiste merkbeleving is toegepast. Doordat het een interactief platform is betrek je alle gebruikers bij het proces en kun je jouw merk tot leven brengen.
Gecentraliseerd en geïntegreerd met DAM
Al je branding guidelines efficiënt beheren, communiceren en delen met al je collega's, betrokkenen en (externe) partners? De Brand Portal is geïntegreerd met onze Digital Asset Management (DAM) oplossing, zodat gebruikers altijd de laatste versie van de brand assets bij de hand hebben. Eventuele wijzigingen in de DAM worden direct doorgevoerd in de Brand Portal module. Alle merkbestanden zijn gemakkelijk online toegankelijk en direct beschikbaar om te gebruiken; uiteraard binnen de regels van de huisstijl.
60+
toonaangevende merken
200k+
wereldwijde gebruikers
Toonaangevende technologie met een persoonlijke aanpak en service.
Met ruim 20 jaar ervaring bieden wij een persoonlijke aanpak en helpen wij met een pragmatische en volledige implementatie. Loop je toch even vast of heb je gewoon een vraag? Bij ons geen internationale chatbots of online formulieren, maar stel al je vragen direct aan je eigen SPOC (single-point-of-contact).
Overzichtelijk, schaalbaar en grow-as-you-go
Keep it simple en beginnen bij het begin. Je hoeft dus niet gelijk de hele menukaart te bestellen. Ons platform is volledig modulair en voeg naar behoefte eenvoudig nieuwe modules, meer opslag, extra features en/of koppelingen toe.
We love your assets! We behandelen ze dus met grote zorg en veiligheid.
Vertrouw je ons je meeste waardevolle assets toe, dan gaan wij daar natuurlijk heel zorgvuldig mee om. Onze applicaties zijn gebouwd om te voldoen aan de eisen van de meest beveiligingsgevoelige organisaties.
Meer producten en modules
-
Digital Asset Management
Organiseer, beheer en deel je waardevolle digitale assets en merkbestanden vanuit één centrale hub op een efficiënte en veilige manier.
-
Brand Portal
Houd iedereen op de hoogte en zorg voor merkconsistentie met actuele richtlijnen in je digitale merkportaal, zodat je tijd bespaart.
-
Brand Templates
Met huisstijlconsistente sjablonen bepaal je wat bewerkt kan worden en laat je iedereen merkgerichte uitingen aanpassen, digitaal en voor print.
-
Product Asset Management
Combineer je productdata en bestanden. Bied consistente productinformatie en hoogwaardige media aan e-commerce, printcatalogi en marketing.
-
Marketing Workflow
Automatiseer complexe creatieve processen met workflows voor jouw organisatie. Zorg voor duidelijke samenwerking en verantwoordelijkheden.
-
Marketing Webshop
Al je marketingmaterialen op één plek. Bestel POS, event- en huisstijlmaterialen van al je leveranciers via één platform. Eenvoudig zoeken en bestellen.
Ontdek hoe Comrads jouw merk kan versterken!
Plan een persoonlijke demo met een van onze marketing professionals of vraag direct een prijsindicatie aan.