Prijzen Comrads

Wat zijn de kosten van Digital Asset Management (DAM)?

Iedere organisatie is anders. Of je nu start met alleen Digital Asset Management of direct het creatieve proces wilt automatiseren middels Brand Templates, iedere combinatie is mogelijk en wordt specifiek op iedere klant afgestemd.

Comrads komt dus graag eerst meer te weten over jou en je bedrijf voor een persoonlijk en passend aanbod.

Digital Asset Management (DAM)

onze basismodule

  • Gemakkelijk je digitale assets organiseren en beheren

  • Snel zoeken, filteren en vinden wat je zoekt

  • Geautoriseerde toegang en gebruik(er)srechten beheren

  • Eenvoudige samenwerken en bestanden in- en extern delen

Schaalbare en modulaire marketingsoftware

Breidt Digital Asset Management (DAM) gemakkelijk uit met extra functionaliteiten en modules die naadloos aansluiten op de behoeften en timing van jouw organisatie. Onderstaande use-cases zijn veelvoorkomende voorbeelden, maar Comrads stelt samen met jou een applicatie samen die het beste bij jouw bedrijf en marketingfase past.

Digitale assets ordenen

Al je digitale bestanden, content en media op één centrale, beveiligde locatie. Direct toegankelijk via het internet en 24/7 beschikbaar voor alle geautoriseerde gebruikers.

  • De startmodule voor het eenvoudige opslaan, organiseren, beheren en distribueren van je digitale assets.

  • Met deze digitale huisstijlgids deel je regels en richtlijnen voor het correct toepassen van de huisstijl, zoals typografie, logo’s en kleuren.

  • Breng al je productbestanden en -informatie samen voor het efficiënter organiseren, beheren en distribueren van productgerelateerde assets en content.

Consistente contentcreatie

Zet repetitieve designs om in dynamische brand templates. Bepaal wat binnen de huisstijl bewerkt mag worden en laat iedereen zelf on-brand uitingen en publicaties maken.

  • Maak het voor iedereen mogelijk om consistent marketingmaterialen te maken, ook zonder design-skills. Stel je gebruikers in staat om actuele content te communiceren en tegelijkertijd on-brand te blijven.

  • Koppel data direct aan je brand templates voor automatische opmaak. Van persoonsgegevens tot productinformatie om snel actuele en consistente uitingen te genereren zoals product sheets, menukaarten, catalogi en lables.

Verbeterde samenwerking

Optimaliseer samenwerking tussen alle betrokkenen in het creatieve proces. Bewaak de voortgang, geef bruikbare feedback en breng iedereen tijdig op de hoogte.

  • Vereenvoudig het beheer van marketingjobs, projecten en campagnes. Van briefing tot goedkeuring, bestellen, delen en archiveren vanuit één centraal platform.

  • Ontwerp, digitaliseer en beheer je materialen en bestel ze direct bij jouw leveranciers via één portaal: jouw eigen Marketing Webshop. Geen wisselingen tussen programma’s, downloads, e-mails en verschillende webshops, maar één gestroomlijnde, efficiënte workflow.

Alle applicaties komen met krachtige standaard functies en services

♾️ Altijd onbeperkt aantal gebruikers

🙏Persoonlijke onboarding

🎁 Veel standaard features

🪴 Grow-as-you-go

♾️ Altijd onbeperkt aantal gebruikers 🙏Persoonlijke onboarding 🎁 Veel standaard features 🪴 Grow-as-you-go

  • Onbeperkt aantal gebruikers

  • Persoonlijke onboarding

  • Volledige configuratie

  • Klantspecifieke metadata

  • Aanpasbare homepage

  • Eigen URL

  • Portal-styling in eigen huisstijl

  • Uitgebreid rechtensysteem

  • Persoonlijke check-ups

  • Helpdesksupport

  • Strenge beveiliging

  • Schaalbare opslag

Trots op onze tevreden klanten 🦾

Ontdek hoe Comrads jouw merk kan versterken!

Vraag een vrijblijvende demo aan of stel je vraag direct aan een van onze marketing professionals.