‘Onder de motorkap is alles gelijk, daarop ligt een laag maatwerk.’
Jeanne Haket, eigenaar van Frontline Communications, heeft als communicatiedeskundige en designmanager al veel bedrijven begeleid op het gebied van branding en huisstijl. Jeanne aan het woord over de aandachtspunten bij de keuze voor een brandportal.
stichd: ‘Een houtje-touwtje oplossing waar met een goed DAM-systeem heel wat te winnen valt.’
Ooit begon stichd met het maken van privatelabelsokken voor Hema. Vandaag de dag maken ze naast sokken ook ondergoed, swimwear en fanwear en zijn zij brandpartner van merken als PUMA, Levi’s, Tommy Hilfiger en HEAD. Merken die op z’n zachtst gezegd nogal fashionable zijn en daar moet stichd qua collectie en gevoel naadloos bij aansluiten. Het digital asset managementsysteem van Comrads helpt stichd efficiënter en nauwkeuriger om te gaan met hun content.
Jump out of those phone booth doors as a Digital Asset Management hero
Hopefully, as a marketeer or digital media specialist you know all about Digital Asset Management (#DAM). But why do they still bury their heads in the sand and pretend that the digital files and folder chaos does not exist?