Is het een tag of is het een keyword?
In deze blog legt Sebastiaan de Ruiter uit wat het verschil is tussen tags en keywords.
Zo helpt Digital Asset Management je socialmediamarketing
Om de juiste content op het juiste moment op het juiste kanaal te posten, dat is hard werken. Er zijn tools die je daarbij ondersteunen.
De kracht van een goed merk
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter hoe een relatief onbekend merk toch andere grote merken sterk weet neer te zetten.
Hoe voelt jouw merk?
Als je het goed doet, worden je klanten een beetje verliefd op je merk. Hoe draagt brandmanagement daaraan bij?
‘Heel vreemd, op school leer je niets over marketingsoftware’
Voor haar afstudeeropdracht gaat Nerea vijf maanden aan de slag bij Comrads. Ze verbaast zich over de kloof tussen theorie en praktijk.
Zo maak je contentcreatie schaalbaar
Vandaag de dag staat je merk 24/7 aan. In deze blog geven we je tips om je online contentcreatie schaalbaar te maken.
Brandmanagement, wat is het en wat moet ik ermee?
Alleen als je branding consistent is, blijft je doelgroep jouw merk begrijpen en herkennen. Brandmanagement draagt daaraan bij.
Online marketing? Dit zijn de trends
De afgelopen twee jaar hebben we het aantal online aankopen sterk zien stijgen. Wat betekent dat voor onze onlinemarketingactiviteiten?
Hoe creëer ik een centrale plek waar alles staat?
Stop met het eindeloos toevoegen van bestanden aan je mappenstructuur en begin met structuur toe te voegen aan je bestanden.
Zo maak je je merk super herkenbaar
Je weet dat de herkenbaarheid van je merk extreem belangrijk is. Maar hoe krijg je dat zo efficiënt mogelijk voor elkaar? Brand Management Software - Comrads Solutions
Hoe weet mijn team wanneer we welk beeld gebruiken?
Door zelf het goede voorbeeld te geven en je content te gaan delen, zet je je team aan tot het creëren van de ultieme DAM-omgeving en een efficiënt en consistent Brand Management-proces.
Laat je inspireren door het geheim van Hof van Saksen
Over het belang van de menselijke factor in de jungle aan marketingtermen.