Is het data of is het content? Dit is het verschil en zo hangt het samen
Marketingdata bestaat niet zonder content, en zonder content zul je waarschijnlijk niet heel waardevolle marketingdata kunnen verzamelen.
Vier marketingautomation-skills die geen marketeer mag missen
In deze blog zoomen we in op vier skills die wat ons betreft tot het palet van elke marketeer zouden moeten horen.
Zo houden wij ons merk persoonlijk
Jouw medewerkers bepalen het succes, ook van marketingsoftware. IT blijft tenslotte maar IT. Een persoonlijke aanpak maakt het verschil. Daar staat Comrads voor.
Flexibele software die past bij je merk
In deze blog vertelt Sebastiaan waarom een standaardoplossing met ruimte voor klantspecifieke configuraties veel organisaties helpt.
‘Comrads maakt marketingautomation heel tastbaar’
Nerea Zwaan kan inmiddels terugkijken op vijf leerzame stagemaanden bij Comrads. In dit artikel haar inzichten en mooiste leermomenten.
Veilige hosting, daar hangt een prijskaartje aan
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter over het belang van écht veilige hosting en wat daarbij komt kijken.
De winst van een DAM-systeem
In deze blog kijkt Sebastiaan de Ruiter naar de winstpunten van een DAM-systeem, die niet per se allemaal in geld zijn uit te drukken.
DAM een wondermiddel? Niet als je je werkwijze niet aanpast
Een DAM-systeem is geen wondermiddel. Het gaat je niet verder helpen als je geen verandering aanbrengt in je werkwijze.
Is het een tag of is het een keyword?
In deze blog legt Sebastiaan de Ruiter uit wat het verschil is tussen tags en keywords.
Zo helpt Digital Asset Management je socialmediamarketing
Om de juiste content op het juiste moment op het juiste kanaal te posten, dat is hard werken. Er zijn tools die je daarbij ondersteunen.
De kracht van een goed merk
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter hoe een relatief onbekend merk toch andere grote merken sterk weet neer te zetten.
Hoe voelt jouw merk?
Als je het goed doet, worden je klanten een beetje verliefd op je merk. Hoe draagt brandmanagement daaraan bij?