Hoe ontwikkel je een brandvoice voor je merk?
Een van de manieren om je merk te onderscheiden is door het ontwikkelen van een brandvoice. Met deze blog helpen we je op weg.
‘Afbeeldingen downloaden? Je kreeg een cd’tje per post!’
Henk is senior projectmanager bij Comrads en vormt hij de schakel tussen klant en technologie. In deze blog: wat Comrads zo uniek maakt.
Storytelling en marketingautomation. Dit moet je weten
Lees in deze blog hoe een DAM-systeem je helpt om een sterk merkverhaal te creëren.
Hoe beheer je de auteursrechten en licenties van je digitale assets?
In deze blog bespreekt Sebastiaan hoe een DAM-systeem zorgt voor efficiëntie en gemoedsrust bij het beheren van licenties en rechten.
Het belang van kleur in je merkidentiteit
In deze blog bespreekt Sebastiaan de Ruiter de waarden van kleur en het belang van kleur in je merkidentiteit.
De rol van data in marketingautomation
De vier pijlers van marketingautomation: personalisatie, voorspellende analyses, realtime data en cross-channel integratie.
Brandmanagement. Zo krijg je weer structuur in de chaos
Een sterk merk brengt je onderscheidend vermogen. Toch hebben veel organisaties moeite al hun merkelementen goed te organiseren.
AI en het creatieve proces. Bedreiging of ondersteuning?
De recente ontwikkelingen rondom kunstmatige intelligentie doen het nodige stof opwaaien. In deze blog deelt Sebastiaan zijn gedachten.
Zo maakt technologie contentcreatie makkelijk
Het maken van content is niet altijd makkelijk. Technologie kan het proces stroomlijnen en vereenvoudigen.
Twintig jaar brandmanagement, wat is er veranderd?
Digitalisering, het aantal kanalen, maar ook de veranderende consumentenvoorkeuren zorgen voor toenemende complexiteit.
Zonder sterk merkverhaal kom je nergens
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter hoe marketingautomation je helpt bij het neerzetten van een ijzersterk merkverhaal.
Doe niet zo ingewikkeld, houd het simpel
Je moet eerst brandawareness creëren om bij je potentiële klanten onder de aandacht te komen, voordat je iets kunt verkopen. Logisch toch?