Zo maakt technologie contentcreatie makkelijk
Het maken van content is niet altijd makkelijk. Technologie kan het proces stroomlijnen en vereenvoudigen.
Twintig jaar brandmanagement, wat is er veranderd?
Digitalisering, het aantal kanalen, maar ook de veranderende consumentenvoorkeuren zorgen voor toenemende complexiteit.
Zonder sterk merkverhaal kom je nergens
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter hoe marketingautomation je helpt bij het neerzetten van een ijzersterk merkverhaal.
Doe niet zo ingewikkeld, houd het simpel
Je moet eerst brandawareness creëren om bij je potentiële klanten onder de aandacht te komen, voordat je iets kunt verkopen. Logisch toch?
Zo krijg je het merkgevoel bij je personeel
Hoe geweldig je merk ook is, als je personeel je merkgevoel niet uitdraagt, zullen je klanten er uiteindelijk ook niet in geloven.
2023, een jaar van zoeken of een jaar van vinden?
Al is jouw marketingteam maar 10% van de tijd bezig met het zoeken naar de juiste zaken, dan is het tijd voor actie.
Terugblik op een jaar vol transities
In deze blog blikt Sebastiaan de Ruiter terug op een interessant jaar en wenst hij iedereen een 2023 vol persoonlijke en zakelijke energie.
5 fouten op gebied van contentmarketing die je in 2023 wil vermijden
Hoe je je onderscheidt in een wereld die grotendeels om internet draait? Met goede content. Deze vijf fouten moet je in ieder geval zien te vermijden.
Is het data of is het content? Dit is het verschil en zo hangt het samen
Marketingdata bestaat niet zonder content, en zonder content zul je waarschijnlijk niet heel waardevolle marketingdata kunnen verzamelen.
Vier marketingautomation-skills die geen marketeer mag missen
In deze blog zoomen we in op vier skills die wat ons betreft tot het palet van elke marketeer zouden moeten horen.
Zo houden wij ons merk persoonlijk
Jouw medewerkers bepalen het succes, ook van marketingsoftware. IT blijft tenslotte maar IT. Een persoonlijke aanpak maakt het verschil. Daar staat Comrads voor.
Flexibele software die past bij je merk
In deze blog vertelt Sebastiaan waarom een standaardoplossing met ruimte voor klantspecifieke configuraties veel organisaties helpt.