Het belang van kleur in je merkidentiteit
In deze blog bespreekt Sebastiaan de Ruiter de waarden van kleur en het belang van kleur in je merkidentiteit.
De rol van data in marketingautomation
De vier pijlers van marketingautomation: personalisatie, voorspellende analyses, realtime data en cross-channel integratie.
Brandmanagement. Zo krijg je weer structuur in de chaos
Een sterk merk brengt je onderscheidend vermogen. Toch hebben veel organisaties moeite al hun merkelementen goed te organiseren.
AI en het creatieve proces. Bedreiging of ondersteuning?
De recente ontwikkelingen rondom kunstmatige intelligentie doen het nodige stof opwaaien. In deze blog deelt Sebastiaan zijn gedachten.
Zo maakt technologie contentcreatie makkelijk
Het maken van content is niet altijd makkelijk. Technologie kan het proces stroomlijnen en vereenvoudigen.
Twintig jaar brandmanagement, wat is er veranderd?
Digitalisering, het aantal kanalen, maar ook de veranderende consumentenvoorkeuren zorgen voor toenemende complexiteit.
Zonder sterk merkverhaal kom je nergens
In deze blog vertelt Sebastiaan de Ruiter hoe marketingautomation je helpt bij het neerzetten van een ijzersterk merkverhaal.
Doe niet zo ingewikkeld, houd het simpel
Je moet eerst brandawareness creëren om bij je potentiële klanten onder de aandacht te komen, voordat je iets kunt verkopen. Logisch toch?
Zo krijg je het merkgevoel bij je personeel
Hoe geweldig je merk ook is, als je personeel je merkgevoel niet uitdraagt, zullen je klanten er uiteindelijk ook niet in geloven.
2023, een jaar van zoeken of een jaar van vinden?
Al is jouw marketingteam maar 10% van de tijd bezig met het zoeken naar de juiste zaken, dan is het tijd voor actie.
Terugblik op een jaar vol transities
In deze blog blikt Sebastiaan de Ruiter terug op een interessant jaar en wenst hij iedereen een 2023 vol persoonlijke en zakelijke energie.
5 fouten op gebied van contentmarketing die je in 2023 wil vermijden
Hoe je je onderscheidt in een wereld die grotendeels om internet draait? Met goede content. Deze vijf fouten moet je in ieder geval zien te vermijden.