Een optimale klantbeleving? Drie gouden basisregels
De optimale klantbeleving is een uitdaging. In deze blog geeft Sebastiaan de Ruiter je drie handreikingen om je een eindje op weg te helpen.
Lichtpuntjes in een bewogen jaar
Ik ben echt trots als ik zie hoe we ons staande hebben gehouden de afgelopen tijd. En dan staan we ook nog eens in de top 5 van Emerce100!
Crisis? Tijd om je merk te versterken
Langzaamaan worden we wat optimistischer. Vertrouwen op succes is helaas ook een uitdaging geworden. Een goed moment om de regels te herschrijven. 3 tips.
Nooit meer iets kwijt. Utopie of dichterbij dan je denkt?
Nooit meer zoeken, hoe mooi zou dat zijn? Misschien is het dichterbij dan je denkt. De voordelen van al je marketingmateriaal in een toekomstbestendig systeem.
4 tips voor meer discipline in je marketingteam
Als marketingafdeling lever je waarde voor klanten. Om werkelijk die waarde te leveren, is discipline nodig. Begin vandaag nog met deze vier tips.
Uit het hoofd, in de cloud?
Tal van organisaties worstelen met het beheren en organiseren van hun (merk)bestanden. Met de overstap naar de cloud, heb je nog geen structuur. Hoe dan wel?
50 tinten blauw
Als klein jongetje keek Sebastiaan de Ruiter geïnteresseerd toe hoe zijn vader zorgde dat kleuren consistent van de drukpers afrolden. Is dat vakmanschap verloren?
Een mensgericht DAM-ontwerp. Trend of common sense?
Als organisatie moet je je niet hoeven voegen naar je DAM-systeem, maar moet je een systeem vinden dat zich kan voegen naar jouw organisatie.
Concurreren? Doe dat vanuit je eigen kracht
Concurreren, prima, maar doe dat vanuit eigen kracht. Met modder gooien bereik je weinig, naar mijn bescheiden mening. Tips om je concurrenten voor te blijven.
Digital Asset Management - Veilig naar de toekomst met ISO 27001
Certificering. Het is misschien niet heel sexy. Toch zijn wij trots dat ook dit jaar onze ISO 27001-audit weer succesvol is verlopen!
Evaluatiegesprekken? Pak het eens anders aan
Dit jaar vonden de evaluatiegesprekken niet plaats op kantoor, maar tijdens 1-op-1-wandelsessies. Sebastiaan over de aanpak en wat het heeft gebracht.
Het toverwoord van 2021? Content
Over de valkuilen van 2021 schreven we al eerder, maar welke beloften brengt 2021 met zich mee? Eén ding is zeker: content is - nog steeds - het toverwoord.