Evaluatiegesprekken? Pak het eens anders aan
Dit jaar vonden de evaluatiegesprekken niet plaats op kantoor, maar tijdens 1-op-1-wandelsessies. Sebastiaan over de aanpak en wat het heeft gebracht.
Het toverwoord van 2021? Content
Over de valkuilen van 2021 schreven we al eerder, maar welke beloften brengt 2021 met zich mee? Eén ding is zeker: content is - nog steeds - het toverwoord.
Persoonlijk leiderschap, dit is wat het brengt
Zelfs iets simpels als een gesprekje bij de podoloog kan je aan het denken zetten. Over de waarde van persoonlijk ondernemerschap bijvoorbeeld.
Bouwen aan de toekomst werpt z’n vruchten af
Ook een vreemd jaar kent z’n mooie momenten. Als je blijft investeren in de toekomst, werpt dat z’n vruchten af. Een kwestie van geduld. En vertrouwen.
Dit zijn de 5 marketingvalkuilen van 2021
De coronacrisis brengt heel wat stress met zich mee en dat zorgt voor de nodige valkuilen waar de online-marketingwereld rekening mee moet houden. Dit zijn er 5.
Is jouw DAM een zombie?
Pas las ik een artikel over hoe je je DAM-systeem levend houdt. Ik deel graag de 3 belangrijkste punten die erop wijzen dat je DAM-systeem begint weg te kwijnen.
Ga je voor een doe-het-zelf-demo of kies je een demo op maat
Laatst sprak ik een prospect die graag een demo wilde van ons systeem, maar liefst zonder onze begeleiding. In deze blog: waarom ik dat geen goed plan vind.
Investeer in je relaties en bouw aan de toekomst
Soms is het inplannen van een afspraak met een opdrachtgever niet eenvoudig. Geen tijd, geen prioriteit, geen noodzaak. Toch kan zo’n gesprek over de toekomst beide partijen veel goeds opleveren. Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder, constateert Sebastiaan de Ruiter in deze blog.
Je merk bewaken met AI, toekomstmuziek of dichterbij dan je denkt?
Wij houden van werken aan nieuwe oplossingen, werken met nieuwe technieken en toekomstdenken. Nick over de mogelijke rol van AI bij merkbewaking.
Digital Asset Management, wat is het nou eigenlijk?
Dat niet voor iedereen helder is wat digital asset management is, bleek wel toen mij tijdens mijn vakantie gevraagd werd naar mijn werk. Herkenbaar?
De wereld een stukje empathischer? Wij zijn voor
Langzamerhand begint de wereld er weer een beetje uit te zien zoals we haar kenden van voor het coronavirus. Tegelijkertijd is er veel veranderd.
Gooi je de handdoek in de ring of ga je voor de tweede ronde
Voorzichtig beginnen er weer dingen te gebeuren in het bedrijfsleven. Als we nu de uitdaging aannemen, kunnen we er nog een mooie 2e helft van 2020 van maken.