Samenwerken als afstand gewenst is. Het kan!
Met de nodige tijd en aandacht van twee kanten, kun je ook online tot een mooie samenwerking komen.
Nieuwe huisstijl? Vergeet de roll-out niet!
Als je de roll-out van je rebranding niet goed regelt, belandt jouw nieuwe huisstijl in het Museum der Mislukkingen, net naast de Video 2000 van Philips. Zorg voor een soepel rebranding proces met de Brand Management oplossingen van Comrads om je rebranded content te coördineren en succesvol uit te rollen.
Zo neemt je DAM-systeem je werk uit handen
Heb je controle en grip op je bestanden, je corporate identity en je merkconsistentie? Dan is het nu tijd voor de volgende stap.
‘Heb ik écht een DAM-systeem nodig?’
Als je bestanden deelt via Dropbox, OneDrive of WeTransfer mis je niet alleen structuur, het kan ook – onbedoeld – heel onveilig zijn.
Zijn jouw digital assets nog steeds een chaos?
Je merkidentiteit is als het DNA van je business. Dat moet je koesteren. Misschien is nu de juiste tijd om het anders aan te pakken?
De toegevoegde waarde van een Brand Portal
De samenwerking tussen Comrads en Atos begon in 2004. Inmiddels voert Atos een divers portfolio van merken in maar liefst 73 landen. Dankzij de oplossingen van Comrads kan Atos in deze dynamiek toch consistent blijven communiceren.
Comrads 10 jaar. Tijd voor een feestje!
Comrads bestaat alweer 10 jaar! We kijken terug op tien enerverende jaren waarin Comrads is uitgegroeid tot het succesvolle en toonaangevende Digital Asset Management en Marketingsoftwarebedrijf dat het vandaag de dag is. Vier je dit feestje met ons mee? Vanaf 1 november ligt er een lekkere traktatie voor je klaar.
Wij geloven in de kracht van samenwerken | Comrads past daarbij
Om te borgen dat elke franchisewinkel dezelfde huisstijl heeft, maakt Intratuin gebruik van oplossingen van Comrads. Lobke Samallo over haar ervaringen.
Webtop Publishing. Wat is het en wat voegt het toe?
Als je geïnteresseerd bent in het maken van templategedreven uitingen, dan kan een Webtop Publishing-oplossing een mooie aanvulling op een DAM-systeem zijn.
DAM voor MKB? Is dat niet wat overdreven?
Veel MKB’ers denken dat een DAM-systeem te hoog gegrepen is voor hun bedrijf. Niets is minder waar. Maar hoe weet je dat je eraan toe bent?
Brandawareness is een totaalbeleving. Vergeet je leverancier niet
De wegwerpeconomie. Ik kan er niet aan wennen. En dan heb ik het vooral over het gemak waarmee een samenwerking van jaren met één mailtje wordt opgezegd.
Branding zonder marketingsoftware? Gemiste kans!
Laatst las ik een artikel in Adformatie over dé brandingtrends voor 2021. Interessant, maar toch miste ik iets over de toegevoegde waarde van marketingsoftware.