Is jouw DAM een zombie?
Pas las ik een artikel over hoe je je DAM-systeem levend houdt. Ik deel graag de 3 belangrijkste punten die erop wijzen dat je DAM-systeem begint weg te kwijnen.
Ga je voor een doe-het-zelf-demo of kies je een demo op maat
Laatst sprak ik een prospect die graag een demo wilde van ons systeem, maar liefst zonder onze begeleiding. In deze blog: waarom ik dat geen goed plan vind.
Investeer in je relaties en bouw aan de toekomst
Soms is het inplannen van een afspraak met een opdrachtgever niet eenvoudig. Geen tijd, geen prioriteit, geen noodzaak. Toch kan zo’n gesprek over de toekomst beide partijen veel goeds opleveren. Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder, constateert Sebastiaan de Ruiter in deze blog.
Je merk bewaken met AI, toekomstmuziek of dichterbij dan je denkt?
Wij houden van werken aan nieuwe oplossingen, werken met nieuwe technieken en toekomstdenken. Nick over de mogelijke rol van AI bij merkbewaking.
Je assets zoeken op locatie? Nu kan het!
Als je je digitale assets opslaat, wil je die de nodige metadata meegeven. In ons DAM-systeem kun je je assets zelfs op een landkaart pinnen. Zoek en vind!
Zo helpt goede content je succesvoller te maken
Waardevolle content in combinatie met een goed DAM-systeem tilt jouw bedrijf of merk naar een hoger niveau. Zo bereiken Comrads en Lukkien synergie.
Digital Asset Management, wat is het nou eigenlijk?
Dat niet voor iedereen helder is wat digital asset management is, bleek wel toen mij tijdens mijn vakantie gevraagd werd naar mijn werk. Herkenbaar?
De wereld een stukje empathischer? Wij zijn voor
Langzamerhand begint de wereld er weer een beetje uit te zien zoals we haar kenden van voor het coronavirus. Tegelijkertijd is er veel veranderd.
Gooi je de handdoek in de ring of ga je voor de tweede ronde
Voorzichtig beginnen er weer dingen te gebeuren in het bedrijfsleven. Als we nu de uitdaging aannemen, kunnen we er nog een mooie 2e helft van 2020 van maken.
Consistent communiceren via alle kanalen? Zo doe je dat!
Je merk is als een kind, je merkcontent als zijn of haar bouwstenen. Hoe goed je daar ook mee omgaat, voor je het weet gaat het mis. Daar is een oplossing voor.
Zoek je een opslagplaats of een opbergsysteem?
Laatst sprak ik een marketingmanager die een manier zocht om merkgerelateerde content te delen. Ze vroeg zich af of Dropbox niet afdoende is. En waarom ook niet?
Past jouw content nog bij de wereld van morgen?
Neem eens de tijd om je content onder de loep te nemen. Want bouwen aan je merk is nu belangrijker dan ooit.